9 Şub 2012

Küpelerim





Bu küpeleri sanırım 4 yıl önce edirneden almıştım.  Edirneye ilk gittiğim yıldı. yani felaketle sonuçlanan bi alışma evresinin başlangıcıydı ve ben sırf oraya alışmamak için vaktimin büyük bi kısmını kitap ve takı bakarak geçiriyordum. ki ay sonunda bütçemin büyük bir kısmını belkide hiç bir zaman kullanmayacağım takılara yatırdığımı farketmemle birlikte kendimi kısıtlama çalışmalarına başlamış ve farkında bile olmadan edirneye alışıvermiş bi halde yakaladım kendimi. 


öyle zamanlarımdan birine denk gelmişti işte bu küpeleri almam.


edirnenin istiklal caddesi potansiyeline sahip saraçlar caddesinin sağ çaprazındaki bi sokağın en izbe takı dükkanında bulmuştum onları.


belkide o dükkana girmeden önce mp3 ümdeki son çalan şarkının bob marley olmasındandır bilmiyorum ama gördüğüm an aklıma gelen tek şey bob marleyin iskeletiydi.  


bob marley ölmüştü ama işte cesedi burdaydı.


bu küpeleri kim yapmışsa mutlaka bunu düşünerek yapmış olmalıydı.
dandik bi şeydi. ucuzduda.
aldım.


çok severek hemde. hiç takmadım.


belkide bob marleye saygımdan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder