14 Şub 2012

Çakmak üzerine..





Merhaba,


Çakmak hırsızı olarak bilinirim.
Oturduğum her masadan çakmaklar birer birer eksilir.
Sırf bu yüzden benimle arkadaşlığını kesen insanlar bile vardır.


Bir seferinde çakmak koleksiyonu yapan bir arkadaşımın tüm koleksiyonunu çalmıştım (pişman değilim, kesin oda bi yerlerden çalmıştır zaten)


Bazıları günler sonra “çakmağımı sen aldın bak biliyorum, ver geri, hatırası var onun bak” diye kapıma dayanır. 
Ama hiç geri verdiğim çakmak olmamıştır.


Çakmak çalanındır.
Ve clipper bir tanedir.


Ayrıca,


Bir de kendi rızalarıyla çakmaklarını bana verenler vardır, ki onların yeri her daim ayrıdır.


Çakmak çalmak için yaptığım stratejik planların onda birini başka bi şey için yapsam memleketi kurtarmış olurdum, biliyorum.


Ama ben çakmaklarımla mutluyum.


Ve clipper bir tanedir demiş miydim?


:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder