9 Şub 2012

Bu günlerim.


sıdıka:kız anne dışarı çıkıp kardan adam yapsak ya?
anne:koca gelinlik kızsın komşunun gözü önünde yapılmaz öyle! "içi adam çekiyor" derler.

bu saatte aklıma gelebilecek 124871 tane şey varken benim aklıma sıdıka geldi.
iyi oldu aslında. 
ne güzeldi. pek severdik.

hava buz gibi.
parmaksız eldiven kar etmiyor. diğeriyleyse otobüste tutunmak dünyanın en zor işi. 

bir de o eldiveni dişleriyle çıkarmıyorlar mı.
off. 
hele ıslakken. gıcır gıcır.
düşünürken bile her yerim uyuşuyor.
neden düşünüyorsam tabi.
boşver.

bu günlerde şaşkınlığım üzerimde hiç sorma.

çay koymalı. içine birazda tomurcuk çay atmalı.
sabahları ne güzel kokar.

bak yine oldu
zaten "ne yesem" diye düşünmediğim bi anım geçse şaşardım.
kendimiyse ne zamandır şaşırtmıyorum zaten.

yemek yapmaya saatlerimi ayırmasam belki bi film daha izleyebilirim, belki biraz okur. bi kaç seri katil yakalar birazda dedektiflik yapabilirim belki.
sherlock izlenmek için hala beni bekliyor.


neyse.

iyi ki sen varsın "dance to the end of love" 
zaten bazı şarkılar sırf biz mutlu olabilelim diye yazılmış, biliyorum.

günaydın şarkısı;


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder